Streamovací služby

Osvoboďte se konečně od běžného televizního vysílání, přidejte se mezi uživatele streamovacích služeb a začněte
sledovat rozsáhlou nabídku nejnovějších filmů nebo oblíbených seriálů podle momentální chuti i nálady.

Seznam recenzí streamovacích služeb dostupných kdekoliv po ČR

Sledujte nejlepší filmy nebo seriály jednoduše online s českým zněním na oblíbené streamovací platformě HBO Go
Recenze streamovací služby HBO GO

HBO GO je oblíbená streamovací platforma s bohatou a stále se rozrůstající nabídkou rozmanitých filmů, seriálů, dokumentů a dalších pořadů, které můžete sledovat na řadě moderních zařízení. Neomezený přístup do online knihovny s audiovizuálním obsahem získáte v rámci měsíčního předplatné. Hlavní předností HBO GO je dostupnost většiny filmových a seriálových titulů s českým dabingem, případně můžete sledovat pořady v původním znění s českými titulky. Při sledování dostupných pořadů nejste odkázání na přesný vysílací čas, ale jakýkoliv titul si pustíte zcela kdykoliv uznáte za vhodné. Počítat můžete s obrazovou kvalitou v rozmezí 720p až Full HD rozlišením... celá recenze

Užijte si oblíbené televizní seriály až 7 dní před jejich vysíláním v TV zcela bez reklam na české streamovací službě Voyo
Recenze streamovací služby Voyo

Nechcete stále čekat na oblíbené televizní pořady televize Nova až budou v televizi? Sledujte vybrané seriály až 7 dní před jejich vysíláním, atraktivní živé sportovní přenosy nebo velké množství filmů a dalších zajímavých TV pořadů na streamovací službě Voyo, kterou máte k dispozici na celé řadě online zařízení. V rámci měsíčního předplatné si užijete velké množství v filmových titulů v českém dabingu nebo v původním znění s českými titulky zcela bez reklam, které si snadno pustíte kdykoliv a zároveň i kdekoliv. Dostupnou nabídku navíc doplňuje živé vysílání kanálů TV Nova, Nova Sport, Markíza podle aktuálních vysílacích práv. Veškerý audiovizuální obsah máte... celá recenze

Nejznámější zahraniční VOD platforma Netflix nabízí rozsáhlou online knihovnu nových filmů a populárních seriálů
Recenze streamovací služby Netflix

Netflix je moderní streamovací video platforma, kde můžete snadno sledovat obrovské množství online filmů, seriálů, dokumentů nebo dalších pořadů. Jedná se nejen o léty ověřené tituly, ale také hollywoodské trháky, kde pro diváky neustále přibývá stále nový obsah. Velká část oblíbených pořadů je dostupná v původním znění s českými titulky (výjimečně také s českým dabingem), všechny tituly navíc budete sledovat i zcela bez komerčních reklam. V rámci měsíčního předplatného můžete zvolit vhodný tarif, které se vzájemně odlišují kvalitou obrazu a počtem dostupných zařízení, na kterých můžete nezávisle sledovat pořady na více zařízeních najednou. Nicméně při... celá recenze

Vychutnejte si doma nebo na cestách exkluzivní tituly Amazon Originál společně s dalšími filmy a pořady na Prime Video
Recenze streamovací služby Amazon Prime Video

Oblíbená streamovací služba Prime Video společnosti Amazon přináší velmi atraktivní nabídku rozmanitých filmů, seriálů, dokumentů a dalších TV pořadů, které doplňuje i živé vysílání. Dostupný obsah si snadno spustíte nejen v SD nebo HD kvalitě, ale řadu pořadů najdete zároveň v úžasném 4K Ultra HD rozlišení s podporou HDR na 3 různých zařízeních nezávisle na sobě. Při sledování videa na vyžádání si jakýkoliv audiovizuální obsah přehrajete kdykoliv a kdekoliv zcela bez komerčních reklam. S ohledem na nízké zastoupení pořadů s českými titulky či dabingem je VOD služba vhodná zejména pro uživatele, kterým vyhovují filmy a seriály v původním znění. Mezi další... celá recenze

Pouze na streamovací službě Apple TV+ uvidíte jedinečné filmy a seriály z nejnovější produkce Apple Originals
Recenze streamovací služby Apple TV+

Streamovací služba Apple TV+ je určená pro milovníky kvalitních filmů, populárních seriálů, zajímavých dokumentů včetně dalších zábavných TV pořadů. Online knihovnu rozmanitých titulů si kdykoliv a kdekoliv přehrajete v atraktivním HD kvalitě nebo 4K Ultra HD rozlišení zcela bez komerčních reklam. Vzhledem k omezenému zastoupení pořadů s českými titulky i dabingem je VOD služba Apple TV+ vhodná především pro všechny uživatele, kterým vyhovují filmy nebo seriály v původním znění. Streamovací platformu získáte v rámci měsíčního předplatné, nebo ji můžete vyzkoušet na 3 měsíce zdarma při nákupu vybraného zařízení od společnosti Apple. Dostupná... celá recenze

Přehled nejoblíbenějších streamovacích služeb dostupných kdekoliv po ČR

Prozkoumejte seznam streamovacích video platforem a jejich nejdůležitější vlastnosti, funkce nebo výhody

• Voyo